Ramowy rozkład dnia przedszkola
| Powitanie dnia w przedszkolu | ||
| 6.30 – 07.40 | Własna aktywność dzieci, zabawy w kącikach zainteresowań, wykonywanie zadań indywidualnych, czynności porządkowo – gospodarcze, ćwiczenia i zabawy ruchowe | |
| 07.40 – 08.00 | Przygotowanie do śniadania, zabiegi higieniczne, czynności porządkowe | |
| 08.00 – 08.30 | Śniadanie | |
| 08.45 – 09.30 | Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową, zajęcia i zabawy edukacyjne, zajęcia umuzykalniające | |
| 09.30 – 09.50 | Zabawy ruchowe, zajęcia i zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci | |
| 09.50 – 09.55 | Przygotowanie do posiłku czynności porządkowo – higieniczne | |
| 09.55 – 10.10 | II Śniadanie | |
| 10.10 – 10.30 | Dzieci starsze – 5, 6 latki – zajęcia edukacyjne w oparciu o podstawę programową Dzieci młodsze – 3, 4 latki – zajęcia edukacyjne, zabawy swobodne i zorganizowane | |
| 10.30 – 11.50 | Spacery, wycieczki oraz pobyt w ogrodzie przedszkolnym, zabawy organizowane i swobodne, gry sportowe oraz ćwiczenia kształtujące postawę dziecka, obserwacje, prace w ogrodzie, zaplanowana godzinna drzemka w grupie najmłodszej | |
| 12.50 – 13.00 | Przygotowanie do obiadu, czynności porządkowe – higieniczne | |
| 13.00 – 13.30 | Obiad | |
| Poobiedni relaks w przedszkolu | ||
| 13.30 – 15.15 | Grupy młodsze: odpoczynek poobiedni, kwadrans na bajkę. relaksacja przy muzyce, ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęć edukacyjnych, zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci, zabawy w kącikach zainteresowań, zabawy tematyczne, jak również zabawy na terenie Grupy starsze: Kontynuacja działalności edukacyjnej, zabawy ruchowe, zabawy i gry dydaktyczne, stolikowe, ćwiczenia gramatyczne, słownikowe, praca wyrównawcza, indywidualna, zabawy dowolne według zainteresowań, zajęcia w małych zespołach, omówienie z dziećmi wydarzeń dnia | |
| 15.30 – 15.45 | Przygotowanie do podwieczorku, zabiegi higieniczne, czynności porządkowe, podwieczorek | |
| Pożegnanie dnia w przedszkolu | ||
| 15.45 – 16.30 | Własna aktywność dzieci, zabawy dowolne w sali lub na powietrzu | |
