Data zamieszczenia 21.08.2017 r.
Dostawa wyżywienia do żłobka Mały Miś w Grębocinie
Termin składania ofert:
Do dnia 04.09.2017 r.
Miejsce i sposób składania ofert:
Oferta winna być złożona do dnia 04.09.2017 do godz. 16:00 za pośrednictwem poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Prywatne Przedszkole Anglojęzyczne Mały Miś Sp. z o.o. w Grębocinie, ul. Toruńska 4a, 87-162 Lubicz Dolny.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Agnieszka Kokot e-mail: malymis.projekty@gmail.com
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
56 655 83 30
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Oferta dotyczy dostarczania wyżywienia do żłobka w związku z realizacją projektu „Opiekuńczy Mały Miś” dla 32 dzieci w wieku do lat 3 w okresie od 01.10.2017 r. do 14.08.2019 r.
Kategoria ogłoszenia
Usługi Cateringowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo kujawsko-pomorskie, Powiat toruński, Gmina Lubicz, Miejscowość Grębocin.
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie Dostawcy, który będzie świadczył usługi cateringowe w trakcie funkcjonowania żłobka w ramach projektu „Opiekuńczy Mały Miś”.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi cateringowej dla dzieci będących pod opieką
w żłobku znajdującym się w Grębocinie przy ul. Toruńskiej 4a, 87-162 Lubicz Dolny. Dostawy posiłków będą realizowane we wszystkie dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku
z wyłączeniem okresu przerw świątecznych i dni ustawowo wolnych od pracy) w okresie
od 01.10.2017 r. do 14.08.2019 r.
Usługa cateringowa będzie realizowana w formie 2 transportów: około godziny 7.30 śniadanie, drugie śniadanie, około godziny 11.30 obiad, podwieczorek. Szczegółowe godziny dostawy posiłków zostaną ustalone na etapie podpisywania umowy.
Dostawca będzie zobowiązany do dostarczania posiłków dla od 1 do 32 dzieci dziennie, natomiast ilość posiłków zostanie podana przez Zamawiającego każdego do godziny 10:30. Zamawiający dopuszcza możliwość odwołania cateringu na dany dzień. Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci korzystających z posiłków.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu trwania usługi i/lub zwiększenia ilości dostarczanych posiłków
Jadłospis na okres 1 m-ca układany będzie przez Wykonawcę i dostarczany Zamawiającemu do zatwierdzenia na 5 dni przed okresem jego obowiązywania. Zamawiający ma prawo dokonywania zmian w jadłospisie przedstawionym przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania i uwzględniania w jadłospisie diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci, zgodnie z informacją otrzymaną od Zamawiającego.
Dzienny jadłospis obejmuje:
- I Śniadanie
- Il Śniadanie
- Obiad
- Podwieczorek
Menu powinno uwzględniać bieżącą porę roku, wykorzystywać owoce i warzywa sezonowe. Dostawca zobowiązany jest do zachowania i uwzględniania w jadłospisie diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci, zgodnie z informacją otrzymaną od Zamawiającego. Dostawca winien być przygotowany na dostarczanie posiłków dla dzieci ze skazą białkową.
Dostawca będzie dostarczać posiłki własnym transportem i na własny koszt w pojemnikach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury.
Dostawca ponosi koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłków. Do obowiązków Dostawcy należy odbiór odpadów pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości. Dostawca zapewnia własne pojemniki na odpady pokonsumpcyjne.
Harmonogram realizacji zamówienia
- Planowany termin podpisania umowy IX 2017r.
- Planowane rozpoczęcie świadczenia usługi: 01.10.2017r.
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- Akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń.
- Dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie odpowiednie do funkcji, jakie zostaną im powierzone przy realizacji niniejszego zamówienia.
- Dopuszczeni są do wydawania posiłków przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną (sanepid).
- Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP.
Dodatkowe warunki
1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwraca się do Dostawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający odrzuca ofertę Dostawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
4) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. Dostawca może zostać zobowiązany do przedstawienia pisemnych wyjaśnień w terminie określonym przez Zamawiającego.
5) Niniejsze zapytanie oraz określone w nich warunki mogą być przez Zamawiającego zmienione lub odwołane.
6) Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty niezwłocznie powiadomi najkorzystniejszego oferenta. Zamawiający zamieści dodatkowo informację o wyniku na swojej stronie internetowej.
7) Zamawiający informuje, iż obok formy pisemnej dopuszcza porozumiewanie się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.
8) Zamawiający informuje, że w sprawach nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu ofertowym stosuje się zapisy Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Spójności na lata 2014-2020.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
- Wagi punktowe poszczególnych kryteriów:
-Cena – 100%
- Za najkorzystniejszą ofertę, zostanie uznana najtańsza oferta.
- Prawidłowa oferta winna zawierać wypełniony formularz ofertowy oraz załącznik nr 1
Wykluczenia
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie zostanie udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- pozostawaniu z wykonawcą w stosunku prawnym lub faktycznym mogącym budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności stron tego stosunku.
W związku z powyższym wybrany Oferent będzie zobowiązany do wypełnienia i podpisania stosownego oświadczenia, stanowiącego załącznik do ogłoszenia. Oferenci, którzy nie podpiszą ww. oświadczenia zostaną odrzuceni.
Załączniki:
Formularz Ofertowy
Załącznik nr 1
Oświadczenie o braku powiązań