PRYWATNE PRZEDSZKOLE ANGLOJĘZYCZNE i ŻŁOBEK „MAŁY MIŚ”
Inspiracją do stworzenia takiego miejsca były nasze dzieci, jednym słowem najważniejsze osoby dla Nas na świecie.
Przedszkole zostało wpisane w 2009 roku do ewidencji placówek niepublicznych na terenie gminy Lubicz pod numerem 04. W 2017 roku dokonano kolejnego wpisu tym razem do rejestru żłobków i klubów dziecięcych pod numerem 3/2017 na terenie gminy Lubicz.
Jesteśmy przedszkolem i żłobkiem specjalizującym się w dwujęzycznym nauczaniu polsko-angielskim. Projekt ten został stworzony z myślą o tym, aby nauka języka obcego nie była zarezerwowana jedynie dla elity. Stanowi on innowacyjne podejście, mające wzbogacić umiejętności językowe dzieci.
Nasi nauczyciele tworzą sytuacje sprzyjające naturalnemu komunikowaniu się w języku obcym, dbając o to, aby proces nauki przebiegał nieświadomie. Naszym głównym celem jest uczynienie nauki języka obcego dostępną i przyjemną dla każdego dziecka, eliminując elitarny charakter tego procesu.
Odnajdziecie nas na oficjalnej stronie Urzędu Gminy Lubicz.
Co nas wyróżnia?
• Język Angielski: Nauczanie polsko-angielskie polega na codziennych zajęciach i zabawach prowadzonych przez lektorów, którzy jednocześnie posiadają uprawnienia nauczycieli edukacji przedszkolnej.
• Edukacja: Systematyczna edukacja wspomagająca rozwój psychofizyczny dziecka
• Zabawa I Opieka: Optymistyczna, pełna pasji edukacja oparta na zabawie i troskliwej opiece
• Zajęcia Dodatkowe: Bogaty pakiet zajęć dodatkowych
• Poznawanie Świata: Wychowanie przez sztukę i stała współpraca z grupami artystycznymi. Wyjścia dzieci do ciekawych miejsc pracy w dzielnicy: poczta, targowisko, apteka, fryzjer, sklep spożywczy, szewc, krawcowa.
• Kontakt Z Rodzicami – udział dzieci w zajęciach integracyjnych i zajęciach otwartych, wspólne świętowanie: Dzień Babci i Dziadka, Bal karnawałowy, Dzień Mamy i Taty, inne…
Co zapewniamy?
• przygotowanie wszystkich dzieci do podjęcia nauki w szkole
• kształcenie samodzielności życiowej
• rozwijanie umiejętności społecznych, emocjonalnych i intelektualnych
• kształcenie nawyków kulturalnych i higienicznych
• kształtowanie sprawności fizycznej
• kształcenie umiejętności porozumiewania się w języku angielskim
• rozwijanie zdolności i zainteresowań
• budowanie w dzieciach wiary w siebie i swoje możliwości
• indywidualne traktowanie dzieci i ich potrzeb
• pomoc logopedyczną i psychologiczną
• udział w życiu kulturalnym
• kontakt z językiem angielskim w naturalnych sytuacjach życia codziennego
Metody nauczania
• CLIL (Content and Language Integrated Learning)
• Metoda Total Physical Response
• Metoda audiowizualna
• Metoda komunikacyjna
• Metoda ruchu rozwijającego W. Sherborne
• Metoda Dennisona (kinezjologia edukacyjna)
• Pedagogika zabawy
• Metoda opowieści ruchowej wg J. C. Thulina
• Elementy stymulacji polisensorycznej wg pór roku
• Metoda „odimienna” Ireny Majchrzak
• Elementy metody Batti Strauss
• Bajki relaksacyjne
• Techniki plastyczne
• Dziecięca matematyka
• Elementy dramy
Zajęcia dodatkowe
• Warsztaty sensoryczne dla dzieci
• Warsztaty Mały Badacz
• Warsztaty Mały Majsterkowicz
• Warsztaty Małego Konstruktora
• Warsztaty Plastyczne Eko Sztuka
• Warsztaty Kreatywnych Zabaw Plastycznych
• Warsztaty Tańca dla dzieci
• Warsztaty Kulinarne
• Piłka Nożna
• Religia
• Zajęcia Logopedyczne
• Zwierzoterapia